Fórum energetická soběstačnost pro domácnosti
Konference Fórum energetická soběstačnost pro domácnosti v Praze
Přihláška na konferenci:

Omlouváme se, ale kvůli omezené kapacitě konferenčního sálu (160 míst)
a velkému zájmu musíme ukončit přihlašování
na konferenci Fórum energetická soběstačnost pro domácnosti v Praze

Informace pro účastníky: (krok 1/2)

Závazné přihlášky budou evidovány v došlém pořadí a zařazovány až do vyčerpání kapacity sálu.

Při registraci od 1. 12. do 31. 12. 2015 činí cena účastnického poplatku 990 Kč (včetně DPH).
Od 1. 1. 2016 bude cena účastnického poplatku činit 1100 Kč (včetně DPH).

V ceně účastnického poplatku je účast sborník přednášek s příspěvky řečníků, propagační materiály a malé pohoštění.

Daňový doklad Vám bude zaslán emailem do 10 dní po úhradě účastnického poplatku na bankovní účet.

Prosím vyplňte údaje o organizaci/osobě a zvolte počet osob, které chcete na konferenci přihlásit. Na základě vyplnění Vašich registračních údajů Vám budou zaslány údaje pro úhradu účastnického poplatku.

Bez včasné úhrady účastnického poplatku nelze umožnit vstup na konferenci. V případě že neuhradíte poplatek včas, bude vaše rezervace stornována a nabídnuta jinému zájemci o účast na konferenci.

Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje. Zkontrolujte si objednávku a pomocí tlačítka „Objednat“ ji potvrďte.
Před odesláním je nutné souhlasit s Všeobecnými obchodními podmínkami organizátora konference. Tyto podmínky se týkají zejména zrušení registrace, storno poplatků a fakturace


Údaje označené (*) jsou povinné.
Krok: 1/2
účastníků

Informace pro účastníky: (krok 2/2)

Prosím vyplňte údaje účastníků kurzu. Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje. Zkontrolujte si objednávku a pomocí tlačítka „Objednat“ ji potvrďte. Před odesláním je nutné souhlasit s Všeobecnými obchodními podmínkami.


Firma:
 
IČ:
 
Ulice:
 
DIČ:
 
Obec:
 
E-mail:
 
PSČ:
 
Telefon:
 






 
Údaje označené (*) jsou povinné.
 
Krok: 2/2

Všeobecné obchodní podmínky účasti:

Účastnický poplatek na konferenci zahrnuje:
• Vstup na akci pro jednu osobu
• Občerstvení během semináře (malé občerstvení o pauze)
• Sborník přednášek v elektronické podobě.

Provedená registrace na konferenci je závazná. Organizátor konference (Ing. Jaroslav Dorda) musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci (zastoupení je možné bez dalšího poplatku) formou emailu: info@solarninovinky.cz.

Při zrušení registrace účastníka/účastníků budou uplatňovány následující podmínky:
• do 12. ledna 2016 bude účtován storno poplatek ve výši 30 % účastnického poplatku / osoba
• do 17. ledna 2016 bude účtován storno poplatek ve výši 50 % účastnického poplatku / osoba
• od 18. ledna 2016 bude účtováno storno ve výši 100% účastnického poplatku / osoba.

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu s údaji pro provedení platby účastnického poplatku bankovním převodem. Registrační poplatek uhraďte co nejdříve. Kapacita sálu je omezená!

V případě, že registrační poplatek nebude uhrazen 3 dny před konáním konference, účastník bude při registraci vyzván, aby předložil doklad o zaplacení nebo poplatek uhradil přímo na místě v hotovosti. Platba kreditní kartou není možná!

V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás neprodleně kontaktujte na email info@solarninovinky.cz nebo na telefonním čísle 737 249 737. Daňový doklad (faktura) Vám bude zaslána na email do 10 dní po úhradě účastnického poplatku.

Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů firmě Ing. Jaroslav Dorda (IČ: 66163862, DIČ:CZ7203215030), dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Organizátor konference si vyhrazuje právo v nutných případech na změnu programu.